Tani luksus po polsku

Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L'Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Tani luksus po polsku
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

03.04.2012 | aktual.: 03.04.2012 06:27

Te najbardziej znane, jak Chanel, Dior czy Louis Vuitton, wciąż nie otworzyły w naszym kraju firmowych butików. Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę wyniki badania firmy ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej". W kategorii odzież, jako marka luksusowa, wygrał Adidas. Tuż po nim - Nike. W meblach i wyposażeniu wnętrz - Black Red White, a w kategorii alkohole - wódka Finlandia.

Jedyną kategorią, w której wygrała marka faktycznie luksusowa, są kosmetyki. Wygrała marka Chanel, jednak już drugą pozycję zajął popularny L'Oreal.

Źródło artykułu:PAP
luksusnikemarka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)