Trwa ładowanie...

To prawdziwe lokomotywy reklamowe!

Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym kwartale tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów.

To prawdziwe lokomotywy reklamowe!Źródło: AKPA
dman1cp
dman1cp

Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ (TVP1), który zarobił dla tej stacji 45,2 mln zł.
Na drugim miejscu uplasowała się Ewa Drzyzga, prowadząca „Rozmowy w toku“ (TVN), zarabiając dla TVN 20,7 mln zł.

Trzecią lokatę zajmuje Anna Wesołowska, gwiazda programu „Sędzia Anna Maria Wesołowska (TVN), która przysporzyła swojej stacji 15,2 mln zł. (wszystkie przychody wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów).

W pierwszej dziesiątce reklamowych lokomotyw znaleźli się także jurorzy wszystkich trzech muzycznych show (X Factor, You Can Dance, Must Be The Music), Magda Gessler, prowadzący Szkło kontaktowe i Elżbieta Jaworowicz.

- Na czele rankingu znalazły się programy, które emitowane są kilka razy w tygodniu, stąd ich przewaga we wpływach nad programami emitowanymi rzadziej. Gdyby spojrzeć na wpływy stacji z pojedynczego breaku przy danym programie lub w jego trakcie (uśrednione przychody z jednej przerwy reklamowej) zdecydowanym liderem jest X Factor. Na kolejnych miejscach znajdują się Tylko Muzyka (Must Be the Music), Tomasz Lis na Żywo, You Can Dance, Kuchenne Rewolucje, Sprawa dla Reportera i Szymon Majewski – wyjaśnia Marek Racławski, Head of TV Department PanMedia Western.

  1. Robert Janowski 45,2 mln zł
  2. Ewa Drzyzga 20,7 mln zł
  3. Anna Wesołowska 15,2 mln zł
  4. Wojewódzki/Mozil/Sablewska 12,2 mln zł
  5. Piróg/Rusin/Egurolla/ 10,5 mln zł
  6. Sztaba/Kora/Zapedowska/Łozowski/Rock 9,4 mln zł
  7. Magda Gessler 8,9 mln zł
  8. Miecugow/Sianecki 6,9 mln zł
  9. Elżbiety Jaworowicz 6,2 mln zł
  10. Kuba Wojewódzki 5,9 mln zł

Wśród TOP 10 najbardziej dochodowych show najwięcej za 30 sekundowy spot trzeba było zapłacić w blokach reklamowych stacji TVN (przy programie X Factor – średnio 64,5 tys zł, przy You Can Dance - średnio 61,7 tys zł). Na trzecim miejscu znalazł się Must Be The Music (Polsat) – za 30 sekund przy tym programie trzeba było zapłacić średnio 47,9 tys zł.

dman1cp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dman1cp