Trwa ładowanie...
reklama
15-11-2013 04:55

W stolicy jest i będzie brzydko

Jak podaje Instytut Obywatelski, w Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 8,5 tys. Największa reklama w stolicy ma 164 m kw., w centrum Paryża - raptem 8 m kw., informuje "Gazeta Wyborcza".

W stolicy jest i będzie brzydkoŹródło: Thinkstockphotos
d2y17ia
d2y17ia

Dziennik podaje te przykłady na marginesie rezygnacji 33-letniego Grzegorza Piątka, laureata Złotych Lwów na architektonicznym Biennale w Wenecji, specjalisty od miejskiej estetyki, który po zaledwie trzech miesiącach rzucił pracę w stołecznym ratuszu.

Miał uporządkować chaos reklamowy, ale urzędnikom na tym nie zależało, pisze gazeta. Wolą wieszać banery na Pałacu Kultury. - Nie godzę się z tym, by Pałac był wykorzystywany jako wieszak na reklamy, oświadczył ekspert.

d2y17ia
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2y17ia