Węgrzy chcą wejść polski rynek. W planach zakupy parków
Shopper Park Plus ogłosił zamiar przejęcia ośmiu parków handlowych w Polsce za 195 mln euro. Portfel o pow. 210 tys. m.kw. ma bazować na najemcy z segmentu spożywczego, zgodnie ze strategią ekspansji w regionie CEE.
Shopper Park Plus (SPP) poinformował w komunikacie, że negocjuje nabycie ośmiu parków handlowych, w których głównym najemcą jest sieć spożywcza. Łączna powierzchnia obiektów to 210 tys. m.kw., a wartość transakcji ma sięgnąć 195 mln euro. Jak podaje Import Ręczny, operacja wpisuje się w strategię budowania pozycji SPP na rynku parków handlowych.
Trwają rozmowy w sprawie polskich parków
SPP podkreśla, że celem spółki jest stanie się wiodącym właścicielem i operatorem parków handlowych z komponentem spożywczym w Europie Środkowo‑Wschodniej.
Według dewelopera to dom dla dwóch rodzin. Mieszkańcy w to nie wierzą
Firma wskazała, że rozważany portfel odpowiada na stabilny popyt najemców z kategorii FMCG oraz preferencje klientów odwiedzających formaty convenience.
SHOPPER PARK PLUS (SPP) posiada portfel 22 nieruchomości handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej poprzez swoje spółki zależne. 14 z tych lokalizacji znajduje się na Węgrzech, cztery w Czechach i cztery w Słowacji, zazwyczaj w lub w pobliżu większych miast. Całkowita powierzchnia najmu brutto wynosząca ponad 390 tysięcy m kw. dzielona jest przez prawie 600 jednostek handlowych, w tym globalne marki takie jak Tesco, Sportsdirect, Sinsay, Reserved, Koton, Deichmann.
Źródło: biznes.pap.pl