Wielka wpadka Coca-Coli

Miało być radykalnie i było. Coca-Cola zaskoczyła wszystkich świąteczną białą puszką do tego stopnia, że teraz straci 3 mln dolarów, bo musi wycofać ją ze sklepów. Klienci myśleli, że to opakowanie napoju w wersji light.

Wielka wpadka Coca-Coli

14.12.2011 | aktual.: 14.12.2011 11:22

Białe puszki z misiami trafiły do sprzedaży kilka tygodni temu. W sumie do sklepów wysłano 0,5 mld sztuk. Koncern z Atlanty dochód z ich sprzedaży postanowił przeznaczyć na wsparcie ochrony niedźwiedzi polarnych. Partnerem Coca-Coli została organizacja WWF.

Szlachetny cel okazał się kompletnym niewypałem. Dosłownie po kilku dniach centralę firmy zaczęli bombardować zdenerwowani klienci. Zarzucali producentowi bluźnierstwo, bo prawdziwa coli powinna mieć czerwoną puszkę. Inni twierdzili, że to działanie na ich szkodę, bo przez pomyłkę napili się pełnokalorycznego napoju, a nie jak sądzili wersji dietetycznej. Kilka dni temu firma się ugięła i zaczęła wycofywać białe puszki ze sklepów. Operacja potrwa kilka tygodni.

niedźwiedź polarnystrataopakowanie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)