Wódka Absolut dociera do barmanów
Rozpoczęła się druga edycja programu dla barmanów Absolut Bartender of the Year organizowanego przez Absolut Vodka z portfolio Wyborowej S.A.
03.02.2009 10:16
Absolut trafił do Wyborowej w wyniku globalnej fuzji, przejęcia Vin & Spirit przez Pernod Ricard. Obecna akcja marketingowa jest pierwszą w Polsce po zmianie właściciela wódki Absolut.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację programu odpowiada agencja IQ Marketing. Celem programu jest budowanie lojalności barmanów wobec marki Absolut, umacnianie więzi z marką, podniesienie kwalifikacji barmanów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z nimi.Platformą komunikacyjną programu jest interaktywna strona internetowa www.bartenderoftheyear.pl, na której uczestnicy zamieszczają swoje profile i mogą sprawdzić aktualną pozycję w rankingu. Dodatkowo komunikacja obejmuje: e-mailing wysłany do uczestników poprzedniej edycji programu, zaproszenia dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych marki Absolut, mailing skierowany do dyrektorów szkół barmańskich, materiały POS dostępne w klubach. W trakcie trwania programu przewidziane są dodatkowe aktywności: welcome-packi dla uczestników, tapety na telefon komórkowy, gry on-line dostępne na stronie www, mailingi z przepisami na drinki oraz konkursy, w których można zdobyć atrakcyjne upominki.
Barmani walczą o nagrodę główną: tytuł Absolut Bartender of the Year 2009, udział w szkoleniu barmańskim w jednym z atrakcyjnych zakątków świata oraz 10 tys. zł. Program trwa od stycznia 2009 do końca czerwca 2009 roku.
JS