Trwa ładowanie...
d3eti4g
sobieski
21-10-2009 12:22

Wódka Sobieski w Madison Square Garden

Amerykańska spółka zależna Grupy Belvedere, dystrybutor wódki Sobieski w
USA, oraz Madison Square Garden poinformowały o rozszerzeniu wieloletniej
umowy marketingowej.

d3eti4g
d3eti4g

Amerykańska spółka zależna Grupy Belvedere, dystrybutor wódki Sobieski w USA, oraz Madison Square Garden poinformowały o rozszerzeniu wieloletniej umowy marketingowej.

W ramach umowy marka Sobieski będzie eksponowana w najlepszych miejscach hali Madison Square Garden (MSG). Współpracę zapoczątkowano w marcu 2008 r.. Marka Sobieski Vodka będzie prezentowana przeszło czterem milionom ludzi odwiedzających w ciągu roku MSG, podczas ponad 275 imprez, w tym meczów New York Knicks i Rangers.

- Rozszerzona umowa daje znakomite możliwości kontynuowania budowy świadomości marki Sobieski przez wykorzystanie magii Madison Square Garden, a także dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów. To znakomite miejsce do eksponowania polskiej marki, która już podbiła Amerykę. Zamierzamy kontynuować naszą amerykańską kampanię reklamową "prawda o wódce" i osiągnąć sprzedaż miliona dziewięciolitrowych kartonów w ciągu dwóch lat - powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere.

W ramach umowy Sobieski Vodka będzie miała swoje reklamy obok boiska na meczach Knicks oraz na bandach lodowiska na meczach Rangers. Ponadto Sobieski będzie eksponowany na wielkich zewnętrznych afiszach MSG (przy 7. i 8. Alei w Nowym Jorku), w serwisach internetowych MSG oraz elektronicznych i statycznych nośnikach wewnątrz hali.
Sprzedaż wódki Sobieski osiągnęła największą, 410 proc. dynamikę wzrostu na rynku amerykańskim i poziom 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów (50 tys. dziewięciolitrowych kartonów w 2007 r.).

JS

d3eti4g
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3eti4g