WP lepsza niż Facebook i Google. Rewolucja się powiodła

Wirtualna Polska kolejny raz jest najlepsza na rynku reklamy internetowej. W najnowszym raporcie magazynu "Media&Marketing Polska" Biuro Reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Wirtualna Polska została nagrodzona po raz czwarty z rzędu.

WP lepsza niż Facebook i Google. Rewolucja się powiodła
Źródło zdjęć: © WP.PL | WP.PL

Zwycięstwo Wirtualnej Polski w piętnastej edycji raportu poświęconego biurom reklamy internetowej to efekt m.in. wprowadzonej z początkiem 2018 r. rewolucyjnej zmiany rozliczania reklam. Dostawcy przestali bowiem płacić za wszystkie wyemitowane reklamy, a zaczęli jedynie za te, które faktycznie zobaczyli nasi użytkownicy (tzw. vCPM, cost per vieved mille – red.). W efekcie - po II kwartale 2018 r. – Wirtualna Polska już 93 proc. kampanii rozliczyła w nowym modelu, co zostało zauważone przez konkurencję. Rozliczanie reklam vCPM stało się rynkowym standardem.

W badaniu, realizowanym wśród reklamodawców przez Kantar Millward Brown, Biuro Reklamy WP miażdży konkurencję. Szczególnie doceniono doradztwo i ciekawe rozwiązania oferowane przez pracowników Biura Reklamy Wirtualnej Polski (40 proc. wskazań) oraz zapewniane przez nich poczucie bezpieczeństwa (27 proc. wskazań).

Warto dodać, że w październiku 2018 r. WP uruchomiła nową stronę główną, która po rozszerzeniu i oczyszczeniu układu graficznego pozwala na zdecydowanie więcej działań reklamowych. Podwyższyły się też parametry jakościowe witryny, oceniane zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads.

WIDEO

Zobacz też, co prezes WP Holding myśli o pomiarze mediów

Ponadto eksperci "Media&Marketing Polska" docenili inwestycje Wirtualnej Polski w branded content wideo. Powstało już ponad 250 takich produkcji. "Dzięki temu partnerzy biznesowi WP zwiększają skalę działania, pozyskując nowych, konwertujących użytkowników. BR WP poszerza raportowanie kampanii, nie tylko o tradycyjne wskaźniki. Dostarcza zdecydowanie bardziej pogłębione analizy dotyczące przepływu użytkowników i realnego wpływu treści oraz innych form przekazu na finalną konwersję" – czytamy w artykule "M&MP". 33 proc. badanych na potrzeby raportu wskazało na atrakcyjne formaty reklamowe oferowane przez WP.

Raport magazynu Media & Marketing Polska ukazał się po raz 15. W kategorii "Internet" oceniano w tym roku 18 biur reklamy. WP pokonała nie tylko krajową konkurencję, ale też światowych potentatów: Facebooka i Google'a.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie