WP.tv wprowadza flashowe formy reklamowe
Wirtualna Polska wprowadza dwie flashowe formy reklamowe do playera
video w serwisie WP.tv. Obie są sprzedawane w modelu CPM.
09.06.2009 | aktual.: 09.06.2009 08:39
Flashowe formy reklamowe, które Wirtualna Polska wprowadza w serwisie WP.tv, to onstream toplayer i bottomlayer. Ta pierwsza jest dokładnie wpasowana w okno playera, a start właściwego materiału wideo następuje po zamknięciu jej przez użytkownika lub po 10 sekundach. Onstream toplayer sprzedawany jest w modelu CPM, a cena bazowa wynosi 50 zł za 1000 odsłon.
Z kolei bottomlayer jest wyświetlany w trakcie emitowania pliku wideo w dolnej części playera, zajmując jego 10% lub 30%. Cena bazowa za 1000 odsłon w pierwszym przypadku wynosi to 15 zł, a w drugim - 30 zł.
Wirtualna Polska uzasadnia wprowadzenie onstream toplayera i bottomlayera rosnącą popularnością wideo w internecie. - Cechą wyróżniającą te formy jest możliwość automatycznego zastosowania flashowych kreacji internetowych w kontekście telewizyjnym - opisuje Jacek Tryzno, zastępca dyrektora marketingu i sprzedaży ds. sprzedaży i reklamy w firmie. - Żeby reklamować się w serwisie WP.tv nie trzeba już dysponować profesjonalnym spotem wideo, na który stać przede wszystkim dużych klientów korporacyjnych - dodaje.