Wpadka Tesco. Pokonała ich "Ciemna Pantera"
Tesco przechrzciło superbohatera popularnych komiksów Marvela. Ekranizacja bije kolejne rekordy, a brytyjska sieć supermarketów przeprasza.
27.02.2018 | aktual.: 27.02.2018 21:35
Ekranizacja komiksu "Czarna Pantera" w reżyserii Ryana Cooglera od premiery w Walentynki zarobiła krosie. Tylko w 9 dni od premiery film zarobił pół miliarda dolarów i bije rekordy sprzedanych biletów.
Popularność filmu, który w oryginale nosi tytuł "Black Panther", postanowili wykorzystać marketingowcy na całym świecie. Również brytyjska sieć supermarketów Tesco. I tak w ofercie pojawił się kostium T’Challa, głównego bohatera zekranizowanego komiksu Marvela – informuje "Rzeczpospolita".
Klienci sieci poczuli się jednak mocno skonfundowani, kiedy zobaczyli stroje w sklepach, czego wyraz dali w mediach społecznościowych. Problemem może nie był sam kostium, ale jego nazwa – "Dark Panther", czyli "Ciemna Pantera", zamiast tytułowej "Czarnej Pantery".
Spekulowano nawet, że to wybieg marketingowy, aby wykreować własnego superbohatera jedynie inspirowanego postacią z popularnych komiksów – czytamy w dzienniku. Szybko jednak okazało się, że to jedynie błąd Tesco. Jak donosi "Rz", sieć sklepów przeprosiła za swoją pomyłkę.