Yahoo! przygotowuje się do wejścia do Polski
Sieciowy gigant Yahoo! potwierdza wejście na polski rynek - dowiedziała się "Rzeczpospolita". Szef marketingu spółki zapowiedział, że jego firma zamierza zaoferować na naszym rynku swoje produkty oraz usługi.
06.06.2008 | aktual.: 06.06.2008 07:32
Yahoo! zamierza udostępnić serwis Flickr, służący do publikacji w sieci własnych zdjęć. Ma to być nowość na polskim rynku. W opinii ekspertów, serwisy obecnie dostępne to bardziej portale towarzyskie niż narzędzia do udostępniania zdjęć. Według informacji "Rzeczpospolitej", Yahoo! może otworzyć w Polsce również portal, który miałby konkurować z mającą 14 milionów użytkowników Naszą-Klasą. Zdaniem gazety, miałyby o tym świadczyć informacje o poszukiwaniu przez amerykańskiego giganta pracowników do prowadzania takiego portalu.
Polska to trudny rynek dla sieciowych gigantów - ocenia "Rzeczpospolita". Ich debiuty w naszym kraju do tej pory kończyły się porażkami. Działający u nas od 2005 roku serwis aukcyjny eBay nie zagroził pozycji Allegro. Z kolei uruchomiony w grudniu serwis AOL, który miał być konkurencją dla największych portali informacyjnych, nie mieści się nawet w pierwszym tysiącu zestawienia najpopularniejszych witryn w Polsce.
Polecamy:
» Najnowsze wiadomości z kraju i ze świata