Złoty interes na naiwnych
Firmy w telewizyjnych reklamach namawiają widzów do sprzedaży złota, ale nie informują, po ile skupują kruszec. Klienci czują się oszukani - akcentuje "Dziennik Gazeta Prawna".
27.01.2011 | aktual.: 27.01.2011 07:25
Kurs złota rośnie w takim tempie, że pojawiły się w Polsce pierwsze internetowe i telewizyjne skupy kruszcu. Oferują szybką i bezpieczną metodę na spieniężenie starej biżuterii.
Nie informują tylko, ile wynosi kurs, po jakim skupują złoto. Tak naprawdę o cenach skupu kruszcu w ogóle nie informują - wytyka gazeta.
Na jakiej podstawie wykonywana jest wycena? Tego klient nie wie i nie ma szans się dowiedzieć. Naciągnięci ludzie ostrzegają się nawzajem na forach.
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęła już pierwsza oficjalna skarga na teleskup. Więcej szczegółów dziś na łamach "Dziennika Gazety Prawnej".