Jeronimo Martins startuje ze sklepem internetowym Recheio
Właściciel Biedronki ruszył ze swoim pierwszym e-sklepem. Najpierw nowy model sprzedaży testuje na portugalskim rynku. Kiedy Polacy doczekają się e-Biedronki?
01.02.2016 | aktual.: 01.02.2016 16:12
Jeronimo Martins, czyli portugalski właściciel największej sieci handlowej w naszym kraju, zdecydował się na otwarcie sklepu internetowego dla Recheio. To działająca na macierzystym rynku sieć typu cash&carry, czyli hurtowni spożywczych zaopatrujących drobnych sklepikarzy oraz restauracje i biura.
Nowe e-Recheio podzielono na dziesięć kategorii. To m.in. produkty świeże (872 artykuły), chemia gospodarcza (253 artykuły) czy mrożonki (176 artykułów). W sumie wszystkie kategorie oferują ok. 3 tys. pozycji. To niewiele jak na hurtownię spożywczą. Dla przykładu Biedronka do niedawna oferowała jedynie ok. 1000 artykułów na swoich półkach. Dziś jest to dużo więcej.
Po stronie internetowego Recheio widać, że na razie jest w fazie testów. Brakuje choćby jeszcze sporej liczby zdjęć produktów, a w niektórych podkategoriach nie ma ani jednego artykułu.
Pierwszy o nowym sklepie Jeronimo Martins napisał portalspożywczy.pl. Zwraca on uwagę, że o wejściu na rynek e-handlu przez Biedronkę spekuluje się od kilku lat. We wrześniu zeszłego roku ówczesny szef spółki Pedro Pereira da Silva stwierdził w kilku wywiadach prasowych, że prędzej czy później dyskont wejdzie i na ten rynek.