Trwa ładowanie...

Polacy na zakupach. Ulice handlowe czekają na swoją szansę

Polskie ulice handlowe dla zagranicznych sieci są nadal mało atrakcyjne, a dla lokalnych przedsiębiorców za drogie - donosi "Puls Biznesu".

Polacy na zakupach. Ulice handlowe czekają na swoją szansęŹródło: WP.PL, fot: pixabay/ CC0 Public Domain
d2hfs71
d2hfs71

Oczekiwany od wielu lat przez stołecznych deweloperów, najemców i mieszkańców renesans ulic handlowych stał się dla firmy Colliers International pretekstem do przeprowadzenia badań i analiz tego segmentu rynku.

Raport "Handlowy krajobraz centrum Warszawy. Główne ulice handlowe miasta" przygotowany został we współpracy z firmą GfK Polonia. Wyodrębniono 27 ciągów handlowych przy których znajduje się około 2860 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych.

- Lokale przy głównych ulicach handlowych w Warszawie w większości nie spełniają kryteriów największych sieci handlowych, prowadzących działalność w Polsce lub planujących wejście na nasz rynek. Są atrakcyjne głównie dla lokalnych przedsiębiorców - zauważa Dominika Jędrak, dyrektor działu doradztwa i badań rynku Colliers International.

Jednak dla lokalnych przedsiębiorców, nie działających w ramach dużych sieci, czynsze przy najlepszych ulicach handlowych są często barierą nie do pokonania.

d2hfs71
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hfs71