Kolejna edycja Dnia Darmowej Dostawy już 2 grudnia. Będzie rekord?

Już od kilku lat na początku grudnia sklepy internetowe dołączają do akcji Dzień Darmowej Dostawy. Zakupy on-line nie wiążą się tego dnia z koniecznością zapłacenia za przesyłkę. Czy w tym roku pobity zostanie kolejny rekord?

Kolejna edycja Dnia Darmowej Dostawy już 2 grudnia. Będzie rekord?
Źródło zdjęć: © Fotolia

30.11.2014 | aktual.: 01.12.2014 12:01

Już 2 grudnia odbędzie się kolejna, czwarta edycja Dnia Darmowej Dostawy w Polsce. Tego dnia, sklepy internetowe, które przystąpiły do akcji nie naliczają opłat za dostawę towaru do klienta. Zwykle zwolnienie z opłaty zależy od wysokości zamówienia, a w wielu wypadkach dostawa jest zawsze płatna, więc taka akcja to szansa na spore oszczędności.

Dla większości biorących udział w akcji sklepów Dzień Darmowej Dostawy oznacza wzrost liczby zamówień. Aż 80 procent sklepów odnotowało w czasie zeszłorocznej edycji wzrost liczby zamówień, w tym 24 procent o więcej niż 200 procent. Dla handlowców ważne było też to, że liczba nowych klientów na stronach ich sklepów przekroczyła 50 procent.

W 2014 roku najprawdopodobniej zostanie pobity kolejny rekord liczby sklepów biorących udział w akcji. Organizatorzy już chwalili się przekroczeniem liczby 2500 podmiotów, których partycypacja w DDD została potwierdzona. W zeszłym roku w akcji wzięło udział około 2400 sklepów.

Organizatorem akcji jest serwis eKomercyjnie.pl, który weryfikuje sklepy biorące udział w akcji pod kątem zabezpieczeń transakcji czy spełnienia innych wymogów. Sklepy internetowe muszą przestrzegać regulaminu, który zakłada zakaz podnoszenia cen w Dniu Darmowej Dostawy. Sklepy mogą jednak, np. ustalić minimalną wartość zamówienia na 20 zł brutto, czy wymagać rejestracji klienta.

Wirtualna Polska i o2.pl objęły patronat medialny nad Dniem Darmowej Dostawy.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (25)