Wielka tajemnica rozwiązana
W całej Polsce pojawiły się tajemnicze reklamy, informujące o obniżce wszystkich cen. Nie wiadomo było, czego miały dotyczyć. Do dzisiaj. Wirtualna Polska jako pierwsza ujawnia ten sekret. Z nową promocją rusza Lidl.
07.09.2012 | aktual.: 07.09.2012 17:08
Tajemnicza reklama przedstawia ludzi wypowiadających się na temat nowej promocji. Nie wierzą, że można obniżyć ceny wszystkich produktów. Głos lektora informuje, że jednak można. Reklama przekonuje, że już wkrótce obniżone będą wszystkie ceny i całego asortymentu. Zadaje się w niej pytanie, czy może do Polski ma wejść nowy market?
Okazuje się, że to ani nowy market, ani Biedronka, która będzie otwierać 2000 sklep, a jej główny konkurent - Lidl!
Sieć obniży ceny wszystkich sprzedawanych artykułów w dniach 10-16 września. Z akcji wyłączone są jedynie alkohole i wyroby tytoniowe. Promocja obejmie całą Polskę i wszystkie sklepy Lidla. Klienci zapłacą 10 proc. mniej niż na co dzień.
– Lidl od zawsze uświadamia klientów, że produkty najwyższej jakości wcale nie muszą być drogie. Tą akcją chcemy utwierdzić naszych stałych klientów w tym przekonaniu, a jednocześnie zachęcić wszystkich innych do wypróbowania naszych produktów – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Wprowadzenie jednego, wspólnego rabatu na niemal wszystkie oferowane produkty (ze względu na obowiązujące prawo z promocji wyłączone są tylko alkohole i wyroby tytoniowe) to duże wyzwanie logistyczne i sprzedażowe. To także wydarzenie bez precedensu na polskim rynku dużych marketów. Lidl postanowił wykorzystać ten fakt, tworząc tajemniczą reklamę w mediach (telewizja, radio, prasa, Internet), a także we wszystkich swoich placówkach.
Więcej szczegółów dowiemy się już jutro, odwiedzając stronę internetową sieci.