Agito.pl nie wyklucza pozyskania środków z oferty prywatnej
16.10.Warszawa (PAP)- Internetowy elektromarket Agito.pl, który
złożył pod koniec 2007 r. prospekt emisyjny do KNF i czeka na jego
zatwierdzenie, nie wyklucza pozyskania...
16.10.2008 | aktual.: 16.10.2008 14:26
16.10.Warszawa (PAP)- Internetowy elektromarket Agito.pl, który złożył pod koniec 2007 r. prospekt emisyjny do KNF i czeka na jego zatwierdzenie, nie wyklucza pozyskania pieniędzy z prywatnej emisji akcji - poinformował na czwartkowym spotkaniu z dziennikarzami wiceprezes Agito.pl Tomasz Bator.
"Rozważamy przeprowadzenie emisji w trybie private placement, jest to jeden z możliwych scenariuszy. Podwyższeniem kapitału spółki zainteresowani są obecni akcjonariusze, jak również mamy sygnały zainteresowania od inwestorów zewnętrznych" - powiedział Bator.
Agito.pl w grudniu 2007 r. złożyło prospekt emisyjny do KNF. Wiceprezes poinformował, że obecnie w prospekcie zatwierdzana jest już ostatnia poprawka, przyznał jednak jednocześnie, iż koniunktura rynkowa nie sprzyja teraz wchodzeniu na giełdę.
Wcześniej prezes spółki Tomasz Sypuła informował PAP, że nie rozważa rezygnacji z debiutu spółki na GPW, jednak ze względu na koniunkturę panującą na rynku, chciałaby aby zadebiutowała ona w bardziej sprzyjających warunkach.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV- AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. Firma zatrudnia około 70 osób.
Największymi akcjonariuszami Agito.pl są Tomasz Sypuła z małżonką, posiadają oni około 40 proc. akcji. Resztę akcjonariatu stanowi Secus AM i jego klienci.
Z wcześniejszych wypowiedzi przedstawicieli spółki wynikało, że głównymi celami, na które chcą przeznaczyć pieniądze z emisji są: działania marketingowe, rozwój infrastruktury firmy oraz nowe rozwiązania informatyczne. Pieniądze z emisji miały pomóc spółce utrzymać tempo wzrostu.(PAP)
gsu/ ana/