Agros Nova robi kolejne soki bez cukru

Marka PYSIO, należąca do firmy Agros Nova, wprowadza na rynek nową ofertę soków PYSIO bez dodatku cukru.

Agros Nova robi kolejne soki bez cukru
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

17.12.2008 13:21

PYSIO jest drugą po Fortunie marką z portfolio producenta, która całkowicie zmienia ofertę produktową, mówiąc STOP dosypywaniu cukru do soków. Z oferty marki znikają wszystkie produkty z dodatkiem cukru. W nowej ofercie soków PYSIO bez dodatku cukru znajdziemy 11 smaków: pięć wariantów soków na bazie marchwi oraz 6 kompozycji soków na bazie owoców. Produkty większości konkurencyjnych marek dziecięcych są bowiem dosładzane cukrem lub syropem glukozowo-fruktozowym.

Zmianie formuły produktu towarzyszy odświeżenie logo oraz zmiana etykiety, na której wyraźnie zaznaczono brak dodatku cukru. Na butelce pojawia się również odmłodzona postać smoka od początku nierozerwalnie związana z marką. Agros Nova, właściciel PYSIA, poprzez zmianę oferty zamierza wzmocnić wizerunek marki oraz zwiększyć jej udziały w dziecięcym segmencie soków, nektarów i napojów niegazowanych (SNNN), wartym obecnie ponad 680 mln zł. PYSIO od kilku lat jest jego wiceliderem, z udziałami na poziomie ok. 14 proc. Wydatki reklamowe głównych marek soków i napojów dziecięcych stanowią 27 proc. wydatków całego segmentu SNNN, które w 2007 r. wyniosły ok. 65 mln zł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)