Agros Nova robi kolejne soki bez cukru
Marka PYSIO, należąca do firmy Agros Nova, wprowadza na rynek nową ofertę soków PYSIO bez dodatku cukru.
17.12.2008 13:21
PYSIO jest drugą po Fortunie marką z portfolio producenta, która całkowicie zmienia ofertę produktową, mówiąc STOP dosypywaniu cukru do soków. Z oferty marki znikają wszystkie produkty z dodatkiem cukru. W nowej ofercie soków PYSIO bez dodatku cukru znajdziemy 11 smaków: pięć wariantów soków na bazie marchwi oraz 6 kompozycji soków na bazie owoców. Produkty większości konkurencyjnych marek dziecięcych są bowiem dosładzane cukrem lub syropem glukozowo-fruktozowym.
Zmianie formuły produktu towarzyszy odświeżenie logo oraz zmiana etykiety, na której wyraźnie zaznaczono brak dodatku cukru. Na butelce pojawia się również odmłodzona postać smoka od początku nierozerwalnie związana z marką. Agros Nova, właściciel PYSIA, poprzez zmianę oferty zamierza wzmocnić wizerunek marki oraz zwiększyć jej udziały w dziecięcym segmencie soków, nektarów i napojów niegazowanych (SNNN), wartym obecnie ponad 680 mln zł. PYSIO od kilku lat jest jego wiceliderem, z udziałami na poziomie ok. 14 proc. Wydatki reklamowe głównych marek soków i napojów dziecięcych stanowią 27 proc. wydatków całego segmentu SNNN, które w 2007 r. wyniosły ok. 65 mln zł.