Trwa ładowanie...

Ale piękna. Jak z reklamy

Katarzyna Piekarska, wiceszefowa SLD, składa dziś do Rady Reklamy wniosek o zakaz rozpowszechniania reklamy podkładu L'Oreal - informuje "Gazeta Wyborcza".

Ale piękna. Jak z reklamyŹródło: zdjęcie producenta
d1scrze
d1scrze

Kodeks etyki reklamy zakazuje reklam, które "wprowadzają w błąd odbiorców, w szczególności w odniesieniu do istotnych cech, w tym właściwości, przydatności".

Zdaniem Katarzyny Piekarskiej to jest właśnie ten przypadek. W reklamie fluidu Lumi Magique firmy L'Oreal występuje modelka z idealnie gładką cerą, jędrną skórą, bez zmarszczek. Piekarska uważa, że w rzeczywistości nikt tak nie wygląda.

Anglicy zakazali u siebie już kilku reklam, w których użyto zbyt wiele Photoshopa.

d1scrze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1scrze

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj