AmRest pozbywa się marek własnych
Spółka skupi się na rozwoju lokali prowadzonych na zasadzie franczyzy - m.in. punktów KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks Coffee.
11.06.2010 | aktual.: 11.06.2010 12:59
AmRest poinformował w czwartek o sprzedaży 99 ze 100 posiadanych udziałów spółki FP SPV Sp. z.o.o., zarządzającą siecią 5 restauracji freshpoint w Polsce. "Umowa zawarta została pomiędzy AmRest Sp. z.o.o., będącą spółka w 100 proc. zależną od AmRest, a Panią Moniką Czyż, pełniącą dotychczas obowiązki managera marki freshpoint." - głosi komunikat.
Wartości transakcji nie ujawniono. Pierwszy lokal freshpoint ruszył cztery lata temu w Warszawie. Pod koniec ubiegłego roku AmRest zasygnalizował, że może zrezygnować z tej marki, bo nie spełnia ona pokładanych oczekiwań co do wielkości sprzedaży.
LP