Awaria systemu w ING Banku
W samo południe przestała działać bankowość internetowa ING Banku. O problemach poinformowali nas klienci. Nie można się zalogować, zamiast tego wyświetla się komunikat mówiący o utrudnieniach. Są również problemy z bankomatami.
20.10.2011 | aktual.: 20.10.2011 12:33
W samo południe przestała działać bankowość internetowa ING Banku. Na szczęście bank szybko poradził sobie z problemem. Nie można było się zalogować, zamiast tego wyświetlał się komunikat mówiący o utrudnieniach. Były również chwilowe problemy z bankomatami.
Strona internetowa banku wyświetlała się prawidłowo, nie można było natomiast zalogować się do bankowości internetowej. Moduł logowania był niedostępny, a zamiast tego wyświetlał się komunikat: "Obecnie występują przejściowe trudności związane z dostępem do systemu ING BankOnLine. Nasi specjaliści pracują na przywróceniem pełnej funkcjonalności. Prosimy spróbować później. Za utrudnienie przepraszamy."
- Właśnie otrzymaliśmy informacje ze występują przejściowe trudności w logowaniu do systemu transakcyjnego, Niektóre osoby nie mają z tym problemów. Płatności kartami i wypłaty z bankomatów odbywają się normalnie - poinformowała Ewa Szerszeń, zastępca rzecznika prasowego ING Banku Śląskiego.
Zaledwie po kilku minutach od naszej rozmowy awarię udało się usunąć. Wynika z tego że ING szybko uporało się z problemami.