Awaria w Inteligo
Po raz kolejny klientów banku Inteligo spotkała niemiła niespodzianka. Niemożliwe było korzystanie z bankomatów i płacenie kartami Inteligo. Bank jednak dość szybko uporał się z awarią.
29.11.2011 | aktual.: 29.11.2011 12:44
Jak informuje nas rzecznik Inteligo, Magda Lejman, to zwykłe problemy techniczne, które mogą pojawić się od czasu do czasu i klienci mogą być spokojni.
Odwiedzających profil banku na Facebooku przywitał następujący komunikat: "Występują utrudnienia w korzystaniu z serwisu Inteligo. Nie jest również możliwe korzystanie z bankomatów i dokonywanie płatności w punktach handlowo-usługowych kartami debetowymi i kredytowymi Inteligo. Pracujemy nad usunięciem awarii. Bardzo Was przepraszamy".
Awaria wystąpiła około godziny 9 rano. Już o godz. 9.30 rzecznik poinformowała nas, iż problem został usunięty.
Poprzednia awaria miała miejsce 15 listopada. Wówczas Inteligo miało problemy z realizowaniem przelewów z PKO BP.
- Jeśli klient po godz. 9:30 będzie miał problemy z logowaniem może to świadczyć jedynie o konieczności ponownego załadowania systemu obsługi banku. Jednak nie przewiduję aby była jeszcze taka konieczność - mówi Magda Lejman.