Awaria w Inteligo

Po raz kolejny klientów banku Inteligo spotkała niemiła niespodzianka. Niemożliwe było korzystanie z bankomatów i płacenie kartami Inteligo. Bank jednak dość szybko uporał się z awarią.

Awaria w Inteligo
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

29.11.2011 | aktual.: 29.11.2011 12:44

Jak informuje nas rzecznik Inteligo, Magda Lejman, to zwykłe problemy techniczne, które mogą pojawić się od czasu do czasu i klienci mogą być spokojni.

Odwiedzających profil banku na Facebooku przywitał następujący komunikat: "Występują utrudnienia w korzystaniu z serwisu Inteligo. Nie jest również możliwe korzystanie z bankomatów i dokonywanie płatności w punktach handlowo-usługowych kartami debetowymi i kredytowymi Inteligo. Pracujemy nad usunięciem awarii. Bardzo Was przepraszamy".

Awaria wystąpiła około godziny 9 rano. Już o godz. 9.30 rzecznik poinformowała nas, iż problem został usunięty.

Poprzednia awaria miała miejsce 15 listopada. Wówczas Inteligo miało problemy z realizowaniem przelewów z PKO BP.

- Jeśli klient po godz. 9:30 będzie miał problemy z logowaniem może to świadczyć jedynie o konieczności ponownego załadowania systemu obsługi banku. Jednak nie przewiduję aby była jeszcze taka konieczność - mówi Magda Lejman.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także