Billboardowy chaos nie chce się poddać

W Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 20 tys. Największa reklama w Warszawie ma wielkość 164 m kw., a w centrum Paryża raptem 8 m kw. - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Billboardowy chaos nie chce się poddać
Źródło zdjęć: © AFP/Jan Nowak

10.06.2013 | aktual.: 10.06.2013 06:10

Powstaje ustawa mająca chronić Polskę przed zalewem szpetnych reklam. Tymczasem przedstawiciele firm reklamowych ostrzegają przed nią argumentując m.in., że pochopne decyzje mogą zaszkodzić gospodarce, a branża daje pracę tysiącom osób.

Apelują do prezydenckiego zespołu o konsultacje z nimi. Zespół przeprowadza już konsultacje społeczne w tej sprawie z samorządami oraz organizacjami pozarządowymi.

Źródło artykułu:PAP
billboardreklamaustawa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)