Trwa ładowanie...
handel
20-08-2010 11:01

Bruce Willis i "Cała prawda o wódce"

Znany aktor rozpoczyna cykl imprez promujących wódkę Sobieski na rynku północnoamerykańskim.

Bruce Willis i "Cała prawda o wódce"Źródło: Belvedere
d3pqmf3
d3pqmf3

W czasie spotkań z mediami i amerykańskimi celebrytami w kluczowych miastach USA i Kanady, m.in. w San Francisco, Los Angeles, Chicago, Nowym Jorku, Filadelfii i Toronto., ambasador marki Sobieski będzie „głosił prawdę o wódce” (ang. Truth in Vodka). Kampania prowadzana jest za oceanem od 2007 r. Po raz pierwszy bierze w niej udział Bruce Willis.

Od czerwca, m.in. na stronie www.truthinvodka.com można zobaczyć niekonwencjonalne filmy reklamowe, z serii „Bruce dzieli się pomysłami” (ang. „Bruce has ideas”). W materiale reklamowym, dedykowanym specjalnie na rynek północnoamerykański, razem z aktorem wystąpił twórcą wódki Sobieski, Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Sobieski.

Zamorska promocja najwyraźniej przynosi efekty, gdyż w czasie, kiedy inni producenci zmagają się z coraz trudniejszym rynkiem i kryzysem gospodarczym w Stanach, Grupa Sobieski sukcesywnie umacnia tam swoją pozycję. Sprzedaż wódki Sobieski osiągnęła w 2008 i 2009 r., odpowiednio, 285 tys. i 580 tys. 9-litrowych kartonów.

IP

d3pqmf3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3pqmf3