Brytyjski bank musi zwrócić gotówkę 4,5 tys. klientów

Royal Bank of Scotland (RBS) musi zwrócić gotówkę prawie 4,5 tysiącom klientów tego banku. Wcześniej RBS poinformował ich, że nie mają w tym banku swoich kont. A wszystko to przez pomyłkę.

Brytyjski bank musi zwrócić gotówkę 4,5 tys. klientów
Źródło zdjęć: © Eastnews | Piotr Jedzura/REPORTER

14.12.2015 09:59

Bank na szczęście jednak tę pomyłkę zauważył i teraz musi zwrócić sumy z tzw. "uśpionych kont".

"Niestety, źle poinformowaliśmy niektórych klientów, że nie posiadają u nas konta" - pisze RBS w oświadczeniu.

"Jest nam bardzo przykro, że tak się stało. Kiedy tylko to odkryliśmy podjęliśmy odpowiednie kroki, aby naprawić nasz błąd. Piszemy do wszystkich zainteresowanych klientów i prosimy ich, aby odwiedzili lokalny oddział banku w celu odzyskania swojego salda" - czytamy w komunikacie banku.

RBS podaje, że średnia suma na tzw. "uśpionym" koncie jego klientów to mniej niż 50 funtów (76 dolarów USA).

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)