Trwa ładowanie...
d1ev0em
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
royal bank of scotland

Brytyjski bank musi zwrócić gotówkę 4,5 tys. klientów

Royal Bank of Scotland (RBS) musi zwrócić gotówkę prawie 4,5 tysiącom klientów tego banku. Wcześniej RBS poinformował ich, że nie mają w tym banku swoich kont. A wszystko to przez pomyłkę.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Brytyjski bank musi zwrócić gotówkę 4,5 tys. klientów
(Eastnews, Fot: Piotr Jedzura/REPORTER)
d1ev0em

Bank na szczęście jednak tę pomyłkę zauważył i teraz musi zwrócić sumy z tzw. "uśpionych kont".

"Niestety, źle poinformowaliśmy niektórych klientów, że nie posiadają u nas konta" - pisze RBS w oświadczeniu.

"Jest nam bardzo przykro, że tak się stało. Kiedy tylko to odkryliśmy podjęliśmy odpowiednie kroki, aby naprawić nasz błąd. Piszemy do wszystkich zainteresowanych klientów i prosimy ich, aby odwiedzili lokalny oddział banku w celu odzyskania swojego salda" - czytamy w komunikacie banku.

RBS podaje, że średnia suma na tzw. "uśpionym" koncie jego klientów to mniej niż 50 funtów (76 dolarów USA).

d1ev0em
d1ev0em

d1ev0em