Call trading - przyszłość w sprzedaży

Firmy telesprzedażowe liczą na to, że w skali roku sprzedaż przez telefon będzie rosła szybciej niż przez internet.

Call trading - przyszłość w sprzedaży
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

11.06.2010 12:47

Detaliści, którzy dotychczas wykorzystywali tradycyjne metody dystrybucji - salony sprzedaży, centra handlowe, megastore’y korzystając z kanału call trading mogą szybko zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Umożliwiają im to firmy telesprzedażowe, które posiadają gotowe do wdrożenia struktury dystrybucji produktów.

Call trading jest atrakcyjny, ponieważ próg wejścia do tego kanału jest o wiele niższy niż koszt budowy własnego systemu dystrybucji. - Firmy, których towary sprzedajemy nie ponoszą kosztów związanych z uruchomieniem nowego kanału sprzedaży, nie wymagamy od nich żadnych nakładów finansowych. Wszystkie koszty wdrożenia bierzemy na siebie - mówi Jarosław Stępkowski z firmy CTDP, lidera telesprzedaży w Polsce i laureata tegorocznej Gazeli Biznesu.

Dodatkowym atutem call trading jest elastyczność w generowaniu nowych produktów. Cała infrastruktura pozwala na szybkie wprowadzenie dowolnego produktu do sprzedaży oraz jego zmianę na inny w ciągu kilku dni. Za sprawą tego możliwa jest sprzedaż zarówno wycieczek zagranicznych, telefonów komórkowych czy ubezpieczeń.

IP

handeltelemarketinginternet
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)