Comarch wdroży w Idea Bank system Comarch Commission & Incentive
Warszawa, 08.12.2015 (ISBnews) - Comarch i Idea Bank podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie systemu Comarch Commission & Incentive, podała spółka.
"W ramach wdrożenia wykonamy prace integracyjne oraz zapewnimy klientowi pakiet szkoleń i konsultacji. Pracownicy Idea Banku przeprowadzą z naszą pomocą początkową konfigurację systemu, dzięki czemu będą mogli szybciej poznać w praktyce możliwości, jakie oferuje i sprawnie przejąć administrowanie nim po tym, jak już zostanie uruchomiony" - powiedział consulting manager Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch Maciej Ślósarczyk, cytowany w komunikacie.
Comarch Commission & Incentive jest rozwiązaniem usprawniającym rozliczenia prowizyjne w sieciach sprzedaży banków, towarzystw ubezpieczeniowych oraz innych instytucji o rozbudowanej strukturze sprzedażowej i złożonych motywacyjnych schematach wynagradzania.
"Wybór Comarch Commission & Incentive to potwierdzenie dojrzałości, a jednocześnie konkurencyjności tego systemu na rynku. Idea Bank jest już 19-stą instytucją finansową, która zdecydowała się na wdrożenie naszego rozwiązania" - podsumował dyrektor sprzedaży Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch Przemysław Drzymała, cytowany w komunikacie.
Comarch Commission & Incentive pozwala wdrożyć dowolną politykę prowizyjną dzięki silnikowi wykorzystującemu dane ze wszystkich skonfigurowanych przez klienta źródeł, m.in. dane na temat rachunków bankowych, kredytów czy kart. Rozbudowany portal dla sił sprzedaży nie tylko prezentuje kluczowe informacje o osiągniętych i planowanych celach sprzedażowych, ale umożliwia również wystawianie dokumentów rozliczeniowych czy przeprowadzanie ewentualnych procesów reklamacyjnych, podano w informacji.
"Kluczowym celem Idea Banku jest skrócenie procesu naliczania i akceptacji zestawień prowizyjnych oraz centralizacja rozliczeń ze wszystkich kanałów sprzedażowych. Bank spodziewa się również, że wdrożone rozwiązanie przyczyni się do redukcji kosztów dzięki efektywnemu zarządzaniu polityką prowizyjną" - wskazano również.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 038 mln zł w 2014 r.
(ISBnews)