Facebook rekrutuje Polaków
Facebook, najbardziej znany serwis społecznościowy na świecie, rusza z pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną. Na razie poszukiwane są osoby do pracy w Dublinie i Londynie. Kogo szuka w Polsce jeden z najbardziej pożądanych pracodawców świata?
17.02.2012 | aktual.: 17.02.2012 15:41
Facebook, najbardziej znany serwis społecznościowy na świecie, rusza z pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną. Na razie poszukiwane są osoby do pracy w Dublinie i Londynie. Kogo szuka w Polsce jeden z najbardziej pożądanych pracodawców świata?
Pod koniec stycznia media obiegła wieść o tym, że Facebook otwiera biuro w Warszawie. Zanim jednak rozpocznie się rekrutacja do polskiego oddziału firmy, Facebook poszukuje pracowników z językiem polskim do swoich biur w Irlandii i Wielkiej Brytanii.
Rekrutacja jest prowadzona za pośrednictwem serwisu rekrutacyjnego Praca.pl i obejmuje cztery stanowiska – dwa zlokalizowane będą w Dublinie (Brand Specialist i Client Partner), a dwa w Londynie (Head of Sales i Client Partner). Wszystkie stanowiska związane są z budowaniem strategii sprzedaży i rozwoju produktu na polskim rynku. Facebook poszukuje pracowników doświadczonych, o kompetencjach managerskich, nastawionych na cel negocjatorów, którzy doskonale znają rynek reklamy i mediów w Polsce.
Kto ma szanse na pracę w Facebooku?
Przede wszystkim poszukiwane są osoby związane z rynkiem reklamy i mediów, które do tej pory pracowały w domach mediowych, agencjach reklamowych i interaktywnych, które mają duże doświadczenie w zakresie sprzedaży (5-10 lat stażu pracy)
, są zainteresowane social media, rozumieją ich potencjał i znają na tyle dobrze polski rynek mediowy, by być w stanie tworzyć i wdrażać efektywne strategie rozwoju marki Facebook i jej usług na rodzimym rynku.
Według serwisu GlassDoor, Facebook jest najlepszym miejscem pracy w sektorze IT. W rankingu Best Places to Work, w którym bierze się pod uwagę zdanie pracowników firmy, w 2011 roku Facebook zdobył pierwsze a w 2012 roku trzecie miejsce spośród wszystkich firm biorących udział w badaniu. Zdetronizował wszystkie firmy z branży IT, takie jak Google czy Apple.