Firmy naciągają na Euro 2012

Niektóre firmy, zajmujące się organizowaniem imprez dla przedsiębiorstw naciągają je na możliwość uczestnictwa w imprezach EURO 2012 - donosi „Puls Biznesu”. Chodzi o firmy niezwiązane bezpośrednią z organizacją imprez na EURO.

Firmy naciągają na Euro 2012
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

13.07.2011 | aktual.: 13.07.2011 06:34

Gazeta podaje dla przykładu ofertę brytyjskiego THG Sports dla jednej z giełdowych spółek, która opiewała na 45 tys. euro. Za tę sumę 10 osób miało się dobrze bawić przy okazji meczu otwarcia zaplanowanego na 8 czerwca 2012 roku. Tylko że nie na Stadionie Narodowym. Oficjalnie wejściówki na obiekty sportowe EURO 2012 rozprowadza UEFA wspólnie z firmą Deloitte.

„Firmy, które rozważają zakup pakietów korporacyjnych od nieautoryzowanych sprzedawców nie mają żadnej gwarancji otrzymania wejściówek na stadiony” - ostrzega Juliusz Głuski, rzecznik prasowy spółki EURO 2012 Polska.
UEFA, która nieustannie monitoruje działania nieautoryzowanych sprzedawców pakietów korporacyjnych przypomina, że wobec nieuczciwych firm będzie wszczynać kroki prawne.

firmaimprezaeuro 2012
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)