Firmy naciągają na Euro 2012
Niektóre firmy, zajmujące się organizowaniem imprez dla przedsiębiorstw naciągają je na możliwość uczestnictwa w imprezach EURO 2012 - donosi „Puls Biznesu”. Chodzi o firmy niezwiązane bezpośrednią z organizacją imprez na EURO.
13.07.2011 | aktual.: 13.07.2011 06:34
Gazeta podaje dla przykładu ofertę brytyjskiego THG Sports dla jednej z giełdowych spółek, która opiewała na 45 tys. euro. Za tę sumę 10 osób miało się dobrze bawić przy okazji meczu otwarcia zaplanowanego na 8 czerwca 2012 roku. Tylko że nie na Stadionie Narodowym. Oficjalnie wejściówki na obiekty sportowe EURO 2012 rozprowadza UEFA wspólnie z firmą Deloitte.
„Firmy, które rozważają zakup pakietów korporacyjnych od nieautoryzowanych sprzedawców nie mają żadnej gwarancji otrzymania wejściówek na stadiony” - ostrzega Juliusz Głuski, rzecznik prasowy spółki EURO 2012 Polska.
UEFA, która nieustannie monitoruje działania nieautoryzowanych sprzedawców pakietów korporacyjnych przypomina, że wobec nieuczciwych firm będzie wszczynać kroki prawne.