FootFall Indeks Polska w X spadł o 3,5 proc. rdr

...

14.11.2012 | aktual.: 14.11.2012 10:23

14.11. Warszawa (PAP) - FootFall Indeks Polska w październiku spadł o 3,5 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim miesiącem wzrósł o 11,1 proc.

"Październik to pierwszy miesiąc, kluczowego z punktu widzenia odwiedzalności, a zwłaszcza sprzedaży, czwartego kwartału w centrach handlowych. Jako początek roku akademickiego, powoduje napływ studentów do większych miast, co przekłada się na odwiedziny badanych centrów handlowych. Warto zauważyć, że studenci i młodzież generują dużą odwiedzalność nie tylko przy okazji zakupów w sklepach, ale ze względu na korzystanie z rozrywki oferowanej w centrach handlowych - odwiedzają wiec kina, kawiarnie czy foodcourt'y w centrach handlowych" - napisano w komentarzu.

"Z racji postępujących zmian pogodowych jest też miesiącem intensywnego zaopatrywania się w nowe kolekcje na sezon jesienno-zimowy, stąd nie jest zaskoczeniem znaczny, w stosunku do poprzednich miesięcy, wzrost odwiedzalności. Według statystyk to właśnie ten miesiąc w poprzednich dwóch latach był rekordowy pod względem odwiedzin. W tym roku również odnotowano najwyższy jak dotychczas wskaźnik właśnie w październiku i należy obserwować czy kolejne dwa miesiące będą lepsze, co ma szanse przełożyć się także na sprzedaż" - dodano.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej. (PAP)

map/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
finansehandelsprzedaż detaliczna
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)