Trwa ładowanie...
d1sba4o
d1sba4o
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

"Gazeta Wyborcza": Internet pełen blokad

Aż 6 na 10 prób zakupów w zagranicznym e-sklepie kończy się fiaskiem. Dyskryminacja - powtarzają i klienci, i europosłowie, którzy chcą problem rozwiązać - informuje "Gazeta Wyborcza".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d1sba4o

W dokumentach nazywa się to geoblokowaniem. Chodzi o ograniczenie oferty e-sklepu dla klientów z innych krajów lub wręcz odmowę sprzedaży.

"GW" zauważa, że w Unii Europejskiej to problem nagminny - 60 proc. prób zakupów w zagranicznym sklepie internetowym kończy się niepowodzeniem. Powody są różne, choćby brak wysyłki towaru z kraju A do kraju B. Aż 85 proc. skarg spływających do Europejskiej Organizacji Konsumentów (EOK) dotyczy dyskryminacji geograficznej w internecie.

d1sba4o

Podziel się opinią

Share

d1sba4o

d1sba4o