Informacje ze spółek
Informacje ze spółek
06.01.2010 | aktual.: 08.01.2010 13:54
.
NG2
Zarząd spółki poinformował w dniu 05.01.2010, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za miesiąc grudzień 2009 r. wyniosły 70,6 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 25,2%. Przychody za okres styczeń – grudzień wyniosły 924,0 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2008 roku o 22,5%. Przychody ze sprzedaży detalicznej realizowanej we własnych sklepach, w porównaniu do grudnia 2008, wzrosły o 30,5%. Narastająco za okres styczeń – grudzień przychody ze sprzedaży detalicznej realizowanej we własnych sklepach wyniosły 801,7 mln PLN, co stanowiło wzrost o 30,9% w stosunku do analogicznego okresu roku 2008.
*BM BPH *Ogłoszony przez spółkę poziom wypracowanych w ciągu 2009 r. przychodów wskazuje na znaczący wzrost obrotów w stosunku do 2008 r. Informacja podana przez spółkę jest korzystna i może znaleźć przełożenie na zachowanie kursu akcji spółki na GPW.
TVN
Zarząd TVN S.A. ("Spółka") informuje o ilości klientów platformy cyfrowej "n" w 2009 r. W grudniu 2009 r. platforma "n" pozyskała 80 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 101 tys. klientów w segmencie pre-paid ("Telewizja na kartę"). W 2009 r. platforma cyfrowa "n" pozyskała w sumie 300 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 348 tys. klientów w segmencie pre-paid. Na zakończenie 2009 r. liczba subskrybentów w segmencie abonenckim "n" wyniosła 697 tys. W segmencie pre-paid ilość klientów wzrosła do 440 tys. Sukces sprzedaży oferty abonenckiej oraz w segmencie pre-paid jest wynikiem wysokiej jakości naszych usług, a w szczególności naszej oferty programowej i zaawansowania technologicznego. Dobre wyniki są ważnym krokiem na drodze do dalszej dywersyfikacji naszych przychodów. Opublikowane powyżej dane są przed audytem.
BM BPH Platforma cyfrowa „n” zwiększyła w 2009 r. liczbę klientów w segmencie abonenckim o 3/4 r/r oraz odnotowano prawie 4-krotny wzrost klientów w segmencie pre-paid r/r. Szczególnie udanym miesiącem okazał się grudzień, który to charakteryzuje się wyższą sprzedażą związaną z okresem świątecznym. Na miesiąc ten przypada aż 1/4 wszystkich pozyskanych klientów abonenckich w 2009 r. Informacja podana przez spółkę jest korzystna i powinna przyczynić się do lepszego od rynku zachowania kursu akcji.