Inteligo chce być liderem bankowości internetowej
PKO BP planuje, że na przełomie 2012 i 2013 roku Inteligo, jego część bankowości detalicznej, będzie liderem rynku bankowości internetowej - poinformowali na wtorkowej konferencji przedstawiciele banku.
16.11.2010 | aktual.: 16.11.2010 14:13
PKO BP planuje, że na przełomie 2012 i 2013 roku Inteligo, jego część bankowości detalicznej, będzie liderem rynku bankowości internetowej - poinformowali na wtorkowej konferencji przedstawiciele banku.
- W 2012 czy w 2013 roku chcemy być głównym graczem na rynku - powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes banku.
- Wielkość, dochodowość i jakość to trzy wymiary, które powinny sprawić, że Inteligo zostanie liderem bankowości internetowej na przełomie 2012 i 2013 roku - dodał.
Przedstawiciele banku podtrzymali wcześniejsze zapowiedzi pozyskania przez Inteligo do 2012 roku 1 mln klientów. Do końca 2012 roku Inteligo zwiększyć ma wolumen depozytów do 9,3 mld zł, wydanych ma być 300 tys. kart kredytowych i udzielonych będzie 165 tys. pożyczek gotówkowych.
Obecnie Inteligo ma 650 tys. klientów.
- Obecnie sprzedajemy 300-500 rachunków dziennie, to kilka razy więcej niż wcześniej - powiedział Jacek Komaracki, szef projektu Inteligo.
PKO BP w poniedziałek rozpoczął kampanię reklamową Inteligo.