Intermarché zapowiada niskie ceny przed Wielkanocą
W sklepach Intermarché rozpoczyna się wielkanocna akcja „Święta taniej”. Z tej okazji przygotowano dla klientów specjalną ofertę bonusową oraz wiele produktów w atrakcyjnych cenach.
17.03.2010 12:33
W celu wzmocnienia przekazu akcji w dniach od 16 marca do 3 kwietnia br. przewidziano emisję reklamy w największych stacjach telewizyjny w Polsce.
Kampania ma przyciągnąć jak największą liczbę klientów i skłonić ich do zakupów w sklepach Intermarché. Dla wsparcia realizacji tego celu zadbano o odpowiednią komunikację z klientami. Już od 23 marca będą mogli zapoznać się ze świąteczną ofertą, która zamieszczona zostanie w specjalnie przygotowanych katalogach „Wielkanoc”. Ponadto na dwa tygodnie przed świętami pojawią się gazetki handlowe z bogatą propozycją produktów w atrakcyjnych cenach.
26 i 27 marca br. we wszystkich sklepach Intermarché odbędzie specjalna akcja bonusowa. W te dni klienci za każde wydane 100 zł otrzymają bon towarowy o wartości 10 zł. Bon będzie można zrealizować w ostatnim tygodniu przed świętami Wielkanocnymi.
W okresie przedświątecznym (16 marca - 3 kwietnia) w największych stacjach TV w Polsce (TVP, TVN, Polsat, grupa AtMedia) pojawią się 15 sekundowe spoty reklamowe. Bazować będą na dotychczasowej wersji z udziałem Muszkietera, która wzbogacona zostanie o produkty i planszę informującą o akcji bonusowej. Ponadto przekaz wzmocni kampania billboardowa oraz reklama w Radio Muszkieterów.
Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 145 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2008 r. jej obroty przekroczyły 2,8 mld zł.