Junior sam sobie kupi prezent
Niemal co dziesiąty klient sklepów internetowych jest niepełnoletni - pisze "Puls Biznesu", powołując się na raportu serwisu Ceneo.pl - jednej z najpopularniejszych porównywarek cen w polskich sklepach on-line.
25.05.2011 | aktual.: 25.05.2011 07:18
Czas komunii i wypadający za tydzień Dzień Dziecka to okres zwiększonych zakupów wśród rodziców. Coraz częściej jednak dzieci same sprawiają sobie prezenty, korzystając z kont osobistych skierowanych do osób poniżej 18. roku życia - czytamy w gazecie.
Z raportu Ceneo.pl wynika, że 12 procent użytkowników tego serwisu nie ma 18 lat. To odsetek zbliżony do liczby klientów powyżej 45. roku życia. "Puls Biznesu" pisze, że nastolatki w sieci najchętniej kupują gry, ubrania i telefony komórkowe. Trzy czwarte z nich, kupując w sieci, nie wydaje na zakupy jednorazowo więcej niż 200 złotych.
Połowa nastolatków deklaruje, że w internecie kupuje "kilka razy w roku". Co czwarty nie kupuje tam wcale. Gazeta dodaje, że coraz więcej banków oferuje konta dla młodzieży. Zwykle warunkiem jest zgoda rodziców. Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".