Trwa ładowanie...

KFC na halloween. Marka uruchamia specjalną grę online

Za kilkanaście godzin swoją premierę będzie miał Kentucky Frightened Chicken, czyli pierwszy Escape Room na Insta Stories, który jest halloweenową atrakcją marki KFC.

KFC na halloween. Marka uruchamia specjalną grę onlineŹródło: KFC, fot: KFC
d2t8wa7
d2t8wa7

Gra będzie wymagała wysyłania odpowiedzi za pomocą różnych funkcji dostępnych w Insta Stories, takich jak quiz czy ankieta, na które każdy użytkownik może odpowiedzieć tylko raz.

Uczestnicy będą musieli rozwikłać wiele zagadek: logo KFC jest biało-czerwono-czarne czy czerwono-czarno-białe? Jak ma na imię ten sympatyczny pan z bródką, który wita Cię w każdej restauracji? Colonel Sanders nosi krawat czy muszkę? Ile rodzajów kubełków znajduje się w menu? Czy KFC oferuje przekąski dla wegetarian?

Co ważne, formuła instagramowych stories wymusza czasową możliwość wzięcia udziału w grze – będą na to tylko 24 godziny.

d2t8wa7

Marka KFC najwyraźniej doceniła marketingowej znaczenie Instagram. Aplikacja ma już ponad miliard zarejestrowanych użytkowników, a połowa z nich codziennie spędza prawie 30 minut na Insta Stories.

W Polsce aplikacja znajduje się na ponad 7 milionach smartfonów.

Obejrzyj: Kongres 590 - Konferencja PKP

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2t8wa7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2t8wa7