Klienci doceniają SATURNA
Sieć marketów z elektroniką użytkową SATURN otrzymała w plebiscycie popularności produktów i usług zaszczytny tytuł "LAUR KLIENTA 2009". Dla obchodzącej swój jubileusz 5-lecia na polskim rynku marki jest to wyjątkowe wyróżnienia i zobowiązanie.
15.07.2009 14:00
Sieć SATURN uhonorowana została najcenniejszym z wyróżnień, jakie może otrzymać sklep, ponieważ tytuł przyznali sami konsumenci. W wyniku przeprowadzonych ankiet, w których oceniana była m.in. znajomość marki, jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do marki, SATURN otrzymał najlepsze noty i godło plebiscytu "LAUR KLIENTA 2009" w kategorii "Sieć sklepów RTV i AGD".
Jest to już kolejne wyróżnienie dla SATURNA w konkursie organizowanym przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do do "Rzeczpospolitej" - "Rzecz o Biznesie" oraz dodatku do "Gazety Wyborczej" - "Przegląd Gospodarczy Extra". Pierwszy raz laur przypadł sieci w 2007 roku.
_ Zwycięstwo w plebiscycie "Laur Klienta 2009" jest dla SATURNA potwierdzeniem wysiłku, jaki pracownicy 14 sklepów w Polsce włożyli w budowanie pozycji marki. Konsumenci oddając swój głos na sieć SATURN, docenili bogatą ofertę i niskie ceny markowych produktów, miłą i fachową obsługę oraz szeroką gamę usługę na najwyższym poziomie _ - mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci SATURN w Polsce.
Sklepy Saturn oferują największy wybór urządzeń z zakresu elektroniki użytkowej pod jednym dachem. Klienci mogą wybierać spośród kilkudziesięciu tysięcy pozycji asortymentowych, dzięki czemu mają pewność, że wybierają interesujący go towar ze wszystkich możliwych i dostępnych na rynku modeli.
W ciągu 5 lat działalności sklepy SATURN osiągnęły ugruntowaną pozycję na rynku elektroniki użytkowej, stając się sklepem pierwszego wyboru na rynkach lokalnych. SATURN cieszy się również bardzo dobrą opinią jako pewny i wiarygodny pracodawca. Sieć zatrudnia w Polsce blisko 1500 osób.