Klient nasz pan? W Polsce wypada to słabo

Klient nasz pan? W Polsce wypada to słabo
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

19.01.2010 02:28, aktual.: 19.01.2010 10:46

Obsługa klienta w Polsce wciąż szwankuje - wynika z raportu, do którego dotarła "Rzeczpospolita". Firma Vision SecretClient zebrała oceny około 200 tysięcy klientów, którzy po wizycie w sklepie czy salonie usługowym wypełniali ankietę o jakości obsługi.

Oceny wystawione przez klientów są bardzo słabe. Średni poziom zadowolenia z usługi oceniono jedynie na 1,76 w pięciopunktowej skali.

Wśród branż najwyższe oceny zebrały biblioteki oraz salony SPA czy fitness, a zdecydowanie najgorsze szpitale. Jeśli chodzi o województwa, najgorzej w raporcie wypadło pomorskie, a najlepiej - świętokrzyskie.

Eksperci oceniają, że w Polsce wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia jeśli chodzi o obsługę klienta. Jednak mimo, że nie jest najlepiej, i tak odnotowano niewielki wzrost średniej punktacji o 6%, w porównaniu do 2008 roku. Szczególnie banki i firmy ubezpieczeniowe robią wiele, by poprawić swoje oceny - zauważa "Rzeczpospolita".

raportobsługaklient
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także