Trwa ładowanie...

Klient nasz pan? W Polsce wypada to słabo

Obsługa klienta w Polsce wciąż szwankuje - wynika z raportu, do którego dotarła "Rzeczpospolita". Firma Vision SecretClient zebrała oceny około 200 tysięcy klientów, którzy po wizycie w sklepie czy salonie usługowym wypełniali ankietę o jakości obsługi.

Share
Klient nasz pan? W Polsce wypada to słabo
Źródło: Jupiterimages
dob2f3m

Oceny wystawione przez klientów są bardzo słabe. Średni poziom zadowolenia z usługi oceniono jedynie na 1,76 w pięciopunktowej skali.

Wśród branż najwyższe oceny zebrały biblioteki oraz salony SPA czy fitness, a zdecydowanie najgorsze szpitale. Jeśli chodzi o województwa, najgorzej w raporcie wypadło pomorskie, a najlepiej - świętokrzyskie.

Eksperci oceniają, że w Polsce wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia jeśli chodzi o obsługę klienta. Jednak mimo, że nie jest najlepiej, i tak odnotowano niewielki wzrost średniej punktacji o 6%, w porównaniu do 2008 roku. Szczególnie banki i firmy ubezpieczeniowe robią wiele, by poprawić swoje oceny - zauważa "Rzeczpospolita".

dob2f3m

Podziel się opinią

Share
dob2f3m
dob2f3m