Kolejarze się kłócą, a pasażer cierpi

Kolejny absurd na polskiej kolei. Spółki PKP InterCity i Przewozy Regionalne nie umieją porozumieć się w sprawie wspólnej infolinii dla pasażerów. W efekcie podróżni są kompletnie dezinformowani - stwierdza "Dziennik Polski".

Kolejarze się kłócą, a pasażer cierpi
Źródło zdjęć: © AFP | KENZO TRIBOUILLARD

16.01.2013 | aktual.: 16.01.2013 06:28

Jak relacjonuje Michał Stilger z PR, spółka musiała uruchomić swoją osobną infolinię, bo PKP IC podała, że od 10 lutego nie będzie informować o pociągach PR.

Stilger zarzeka się, że jego spółka wielokrotnie próbowała dogadać się z PKP IC, by nadal funkcjonowała jedna wspólna infolinia. - Niestety, w spółce PKP IC nie było woli porozumienia się - mówi.

Zupełnie inaczej sytuację przedstawia Beata Czemerada z PKP IC: "mimo naszych apeli o współpracę PR wolały uruchomić własną infolinię".

Czemerada relacjonuje, że jej spółka wielokrotnie spotykała się z PR. - Spotkania te miały na celu prowadzenia wspólnej informacji. Nie przyniosły one jednak efektów, czego sygnałem było uruchomienie odrębnej infolinii podającej wyłącznie informacje o ofercie PR - mówi.

Jak podkreśla "DP", do zgody pewnie więc nie dojdzie, a na całej kłótni jak zwykle ucierpią pasażerowie. Bowiem dotąd mało kto myślał, do której spółki dzwonić ws. swojego pociągu.

Źródło artykułu:PAP
przewozy regionalnepkp intercitykolej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)