Trwa ładowanie...

Kolejne serwisy chcą walczyć o grupowych klientów

Zakupy grupowe to internetowy hit ostatniego roku nie tylko na świecie, ale i w Polsce. Do walki o klientów poszukujących zniżek ruszają u nas kolejne serwisy. Rynek chce zawojować m.in. Allegro.

Kolejne serwisy chcą walczyć o grupowych klientówŹródło: Jupiterimages
d2eabab
d2eabab

Większa konkurencja oznacza niższe ceny dla klientów - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Walka o zakupy grupowe jest tak zacięta, że Allegro przyspieszyło start swojego serwisu cityam.pl. Z kolei fundusz inwestycyjny Xevin już zainwestował w projekt cuppon.pl około miliona złotych.Eksperci są zgodni, że moda na grupowe zakupy to już prawdziwa rewolucja.

Z danych "DGP" wynika, że sprzedaż w tego typu serwisach rośnie w gigantycznym tempie. Miesiąc temu wszystkie sklepy od początku działalności w Polsce sprzedały ok. 720 tys. kuponów. Dziś tylko największy z nich (Groupon) przekroczył już tę liczbę. W zależności od serwisu miesięczny przyrost sprzedaży to od 20 do 60 proc. !

Nic dziwnego, że na ten perspektywiczny rynek spogląda coraz więcej osób. O choćby czwarte miejsce chce walczyć cuppon.pl. Na dużo więcej liczy nowy serwis Allegro - cityam.pl, który ma zaoferować sprzedającym przy jego pomocy firmom dużo większe zyski. Zdaniem ekspertów kluczem będą jednak klienci, a aby ich zdobyć trzeba zainwestować sporo w marketing.

Już działające serwisy o nowej konkurencji nie chcą mówić - pisze "DGP". Wiadomo jednak, że Groupon chce oferować już nie tylko wycieczki do polskich spa, ale także np. na Bali.

Wirtualna Polska / Dziennik Gazeta Prawna

d2eabab
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2eabab

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj