Kolporter Service wprowadza marki własne i program zakupowy

Spółka Kolporter Service wchodzi na rynek marek własnych, wprowadzając napoje energetyczne i izotoniczne o kilku smakach. W planach jest powiększenie oferty o mrożone herbaty, słodycze, leki OTC i wodę mineralną.

Kolporter Service poszerza ofertę o produkty, których najbardziej oczekują klienci. Sprzedając napoje robione pod marką należącą Kolportera i na jego zlecenie firma uzyska znacznie wyższą od standardowej marżę, uważa Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service.

_ Istotnym elementem jest też nasza pełna kontrola nad jakością produktu, począwszy od opakowania aż do marketingu _- stwierdza Żądło.

Jego zdaniem marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych. Podobne tendencje występują również na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi to około 20 proc. rynku.

_ Potencjał rozwojowy dla tego segmentu jest bardzo duży, dlatego już wprowadziliśmy do dystrybucji napoje energetyczne „Tabu” oraz izotoniczne„Vita Drink”. W pierwszej dekadzie września w naszej ofercie pojawi się mrożona herbata „Vita Drink” ice tea, niebawem dojdą słodycze impulsowe, a w planach są tabletki OTC i woda mineralna _- mówi Żądło.

Wprowadzony do sprzedaży w maju energetyk „Tabu” jako jedna z trzech dystrybuowanych przez Kolportera Service marek (pozostałe to „Red Bull” i „Tiger” ), ilościowo stanowi już około 20 procent przychodów w tej kategorii.

Kolporter Service wspiera sprzedaż marek własnych programem zakupowym „Karaiby”, w którym wszyscy detaliści, po dokonaniu zakupów na określoną regulaminem kwotę, mogą pojechać na atrakcyjną wycieczkę. Produkty tej kategorii są też promowane w punktach sprzedaży, przy użyciu materiałów POS (woblery, plakaty, standy, ulotki informacyjne).

_ Ponadto promujemy nasze marki własne w gazetach promocyjnych dostarczanych do wszystkich naszych kontrahentów i na stronach www _- mówi K. Żądło. _ Zamawiają chętnie, korzyść to przede wszystkim już wspomniana zwiększona marża handlowa, którą zapewniamy i konkurencyjna cena. W przypadku napoju energetycznego „Tabu” sugerujemy cenę na poziomie 1,99 zł, a oferowany produkt pod względem jakości opakowania i napoju mieści się w segmencie premium, w którym cena produktów jest przecież znacznie wyższa _ - dodaje Żądło.

Handel-Net

Wybrane dla Ciebie

Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Na tych grzybach można zarobić 2 tys. zł. Jak ich szukać?
Na tych grzybach można zarobić 2 tys. zł. Jak ich szukać?
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji