Kolporter wprowadza nową markę saloników Top Press

W sieci Kolportera rozpoczęło się wdrażanie nowej marki Top Press, funkcjonującej w ramach istniejących już saloników prasowych.

Na rynku funkcjonuje już 10 saloników oznaczonych logo TopPress. W najbliższych miesiącach w centrach handlowych na terenie całej Polski ma powstać kolejnych 50 Top Pressów. Od tradycyjnej sieci Kolportera różnią się one nie tylko nazwą i logotypem, lecz także meblami i standardami merchandisingowymi stosowanymi przy ułożeniu towarów. Wprowadzone modyfikacje skutkują nawet 30 procentowym wzrostem sprzedaży.

- Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach uznaliśmy, że czas zaproponować nową koncepcję saloników prasowych, przygotowaną specjalnie na potrzeby centrów handlowych – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.

- Zmienia się rynek i oczekiwania klientów. W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znaczącym wzrostem obrotów.

Niewykluczone, że obok będącego własnością Kolportera logotypu Top Press niebawem pojawi się drugi brand, należący do któregoś z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych.

- Rozmawiamy z czołowymi polskimi firmami z tych branż, kilku bardzo renomowanych partnerów biznesowych jest bardzo zainteresowanych rozwojem sieci Top Pressów posiadających wybraną kategorię produktową bardziej rozwiniętą handlowo i marketingowo, wraz z silną obecnością brandu partnera. Takie wzajemne wspieranie się marek da wiele korzyści sprzedażowych i kosztowych współpracującym firmom, a przede wszystkim tworzy nową jakość dla klientów. – podsumowuje prezes Wiśniewski. Nie ujawnia na razie jednak o jakiego partnera konkretnie chodzi.

Kolporter prowadzi równolegle proces sprzedaży saloników prasowych. Zainteresowanie inwestycją w sieć tych saloników wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów Unii Europejskiej. Niezależnie od tego, czy transakcja zostanie sfinalizowana trwa rozwój sieci Top Pressów.
JS

Wybrane dla Ciebie

Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy