Kolporter wprowadza nową markę saloników Top Press

W sieci Kolportera rozpoczęło się wdrażanie nowej marki Top Press, funkcjonującej w ramach istniejących już saloników prasowych.

Na rynku funkcjonuje już 10 saloników oznaczonych logo TopPress. W najbliższych miesiącach w centrach handlowych na terenie całej Polski ma powstać kolejnych 50 Top Pressów. Od tradycyjnej sieci Kolportera różnią się one nie tylko nazwą i logotypem, lecz także meblami i standardami merchandisingowymi stosowanymi przy ułożeniu towarów. Wprowadzone modyfikacje skutkują nawet 30 procentowym wzrostem sprzedaży.

- Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach uznaliśmy, że czas zaproponować nową koncepcję saloników prasowych, przygotowaną specjalnie na potrzeby centrów handlowych – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.

- Zmienia się rynek i oczekiwania klientów. W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znaczącym wzrostem obrotów.

Niewykluczone, że obok będącego własnością Kolportera logotypu Top Press niebawem pojawi się drugi brand, należący do któregoś z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych.

- Rozmawiamy z czołowymi polskimi firmami z tych branż, kilku bardzo renomowanych partnerów biznesowych jest bardzo zainteresowanych rozwojem sieci Top Pressów posiadających wybraną kategorię produktową bardziej rozwiniętą handlowo i marketingowo, wraz z silną obecnością brandu partnera. Takie wzajemne wspieranie się marek da wiele korzyści sprzedażowych i kosztowych współpracującym firmom, a przede wszystkim tworzy nową jakość dla klientów. – podsumowuje prezes Wiśniewski. Nie ujawnia na razie jednak o jakiego partnera konkretnie chodzi.

Kolporter prowadzi równolegle proces sprzedaży saloników prasowych. Zainteresowanie inwestycją w sieć tych saloników wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów Unii Europejskiej. Niezależnie od tego, czy transakcja zostanie sfinalizowana trwa rozwój sieci Top Pressów.
JS

Wybrane dla Ciebie
Nowy aquapark w Polsce. Będzie ogromny. Poznaliśmy lokalizację
Nowy aquapark w Polsce. Będzie ogromny. Poznaliśmy lokalizację
Zbadali proszki do prania. Zwycięska marka jest w dyskoncie w Polsce
Zbadali proszki do prania. Zwycięska marka jest w dyskoncie w Polsce
Można stracić tak setki złotych. Oto nowy trik "kurierów"
Można stracić tak setki złotych. Oto nowy trik "kurierów"
Zamykają fabrykę w Niemczech. Produkcja trafi m.in. do Polski
Zamykają fabrykę w Niemczech. Produkcja trafi m.in. do Polski
Nowa strategia HR. Oto co dzieje się z L4
Nowa strategia HR. Oto co dzieje się z L4
Brytyjczycy rozpływają się nad polskim miastem. "Niedoceniane miejsce"
Brytyjczycy rozpływają się nad polskim miastem. "Niedoceniane miejsce"
Rozdali plony za darmo. Teraz muszą zapłacić podatek
Rozdali plony za darmo. Teraz muszą zapłacić podatek
Emerytury z Norwegii trafiają do Polaków. Tyle wynoszą co najmniej
Emerytury z Norwegii trafiają do Polaków. Tyle wynoszą co najmniej
Będzie dostawał 5 tys. zł przez 20 lat. Oto gdzie kupił kupon
Będzie dostawał 5 tys. zł przez 20 lat. Oto gdzie kupił kupon
Wyłączyli im ogrzewanie. Przez długi zarządcy marzną od tygodni
Wyłączyli im ogrzewanie. Przez długi zarządcy marzną od tygodni
To może być koniec segregacji śmieci. Wymyślili przełomową metodę
To może być koniec segregacji śmieci. Wymyślili przełomową metodę
Chcesz dostawać 8 tys. zł emerytury? Tyle musisz zarabiać
Chcesz dostawać 8 tys. zł emerytury? Tyle musisz zarabiać