Kończą ze sprzedażą w samolotach. Oto powód
Lufthansa przestanie sprzedawać produkty bezcłowe na lotach długodystansowych. Powodem ma być malejące zainteresowanie kosmetykami czy perfumami wśród klientów przewoźnika. Handel na pokładzie będzie prowadzony tylko do końca sierpnia.
Lufthansa skasowała sprzedaż wolnocłową na lotach krótko i średniodystansowych. Teraz tę samą decyzję podjęła odnośnie połączeń długodystansowych. Serwis rynek-lotniczy.pl pisze, że przewoźnik notował satysfakcjonujące wyniki sprzedaży wyłącznie na kilku trasach.
Handel ubraniami i perfumami, które na pokładzie samolotów Lufthansy można było nabyć w trakcie lotu bez cła, będzie prowadzona tylko do końca sierpnia. Dotyczy ona wyłącznie linii lotniczej Lufthansa. Inni przewoźnicy, wchodzący w skład holdingu, nadal będą miały produkty duty-free w swojej ofercie. W skład Grupy Lufthansa wchodzi m.in. SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines i Eurowings.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
O włos od tragedii w Olsztynie. Z sufitu spadło prawie pół tony gruzu
Lufthansa w Polsce
Niedawno, po 5-letniej przerwie, niemiecka linia lotnicza wróciła do Bydgoszczy, skąd oferuje loty do Frankfurtu. Oprócz tego, przewoźnik lata m.in. na lotniska w Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie.
Wszystkie linie należące do holdingu przewiozły nad Wisłą w ubiegłym roku około 3 mln pasażerów. Poza Niemcami, najpopularniejszą destynacją okazały się Stany Zjednoczone, szczególnie Nowy Jork i Chicago.