Łączą siły w internecie
Sieć marketów Bomi oraz internetowy sklep spożywczy A.pl zapowiedziały ścisłą współpracę.
09.09.2010 11:29
Bomi to sklepy stacjonarne (20 lokalizacji w całej Polsce), które prowadziły sprzedaż na zamówienia internetowe, jednak tylko na terenie Warszawy. Od teraz klienci A.pl bez względu na miejsce dostawy, będą mieli do dyspozycji asortyment Bomi. W sobie w ten sposób partnerzy zapewniają sobie wzajemnie dodatkowy kanał dystrybucji i zwiększenie zaplecza dostaw. Przedstawiciele obu sklepów zapewniają, że po połączeniu sił w A.pl można będzie kupić do 25 tysięcy towarów.
Pozycja A.pl wśród marketów internetowych jest stabilna, choć widać korzystne dla serwisu jest większe zakotwiczenie wśród klientów robiących zakupy w tradycyjny sposób. Dla Bomi współpraca to kolejne po uruchomieniu własnych zamówień internetowych i współpracy z serwisem Supersam24.pl, rozwijanie zasięgu odbiorców kupujących za pośrednictwem sieci.