Las Vegas zamknięte w puszce
Na rynku napojów energetycznych pojawił się nowy gracz. Jest nim marka Las Vegas, wprowadzana na rynek przez firmę Las Vegas Power Energy Drink Sp. z o.o.
09.09.2010 11:36
Wejściu nowej marki na rynek towarzyszy silna akcja marketingowa. Przy drogach krajowych, w sceneriach jak z amerykańskich bezdroży, ustawiono gigantyczne makiety puszek napoju Las Vegas oraz billboardy. Lokalizacje makiet zostały wybrane celowo, na reklamowych pustkowiach, ponieważ mają się kojarzyć z prawdziwą scenerią Nevady.
Jednocześnie prowadzona jest kampania konsumencka w ramach której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, w tym wycieczki do miasta hazardu i rozrywki...Las Vegas. Sprzedaż produktu jest wspierana także specjalnie przygotowaną stroną internetową www.lasvegasdrink.pl i działaniem infolinii.
Rynek napojów energetycznych w Polsce jest bardzo trudny, ale firma Las Vegas Power Energy Drink wierzy w swój sukces i traktuje wprowadzanie napoju energetycznego jako inwestycję długoterminową.