Trwa ładowanie...

Lidl przebija Biedronkę. Było 20 zł, a będzie bon na 30 zł

Promocyjne starcie gigantów polskiego handlu coraz ciekawsze. Po tym jak Biedronka skopiowała akcję z bonami Lidla i dała swoim klientom 25-złotową zniżkę, teraz to niemiecka sieć podbija stawkę.

Lidl przebija Biedronkę. Było 20 zł, a będzie bon na 30 złŹródło: Eastnews, fot: Wlodzimierz Wasyluk/ Eastnews
d13em5a
d13em5a

Promocyjne starcie gigantów polskiego handlu nabiera rumieńców. Po tym jak Biedronka skopiowała akcję z bonami Lidla i dała swoim klientom 25-złotową zniżkę, teraz to niemiecka sieć podbija stawkę. Do wzięcia będą bony w wysokości 30 zł - dowiedziała się Wirtualna Polska. Jak tak dalej pójdzie, to za kilkanaście dni sklepy dopłacą nam do zakupów.

Przypomnijmy całą historię. W niedzielę Lidl w swoich reklamach zaczął promować akcję promocyjną, dzięki której wydając 100 zł otrzymać można bon na 20 zł. Aby go zrealizować trzeba było zrobić zakupy za kolejne 100 zł. Już we wtorek Biedronka odpowiedziała swoją wersją tej promocji.

Na stronie internetowej i w placówkach pojawiły się plakaty zaczynające się od słów: "A tymczasem w Biedronce...". W ten sposób sieć reklamowała rozdawanie bonów już na 25 zł przy wydaniu 199 zł.

Lidl na kopiowanie pomysłów odpowiada błyskawicznie. Od czwartku bony na 20 zł, zamieniły się w bony o wartości 30 zł. Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, także wcześniej wydane bony zwiększyły wartość. Lidl zdążył już nawet nagrać klipy radiowe, które całą akcję mają promować.

d13em5a

- Nieustannie pracujemy nad tym, by nasze koncepty promocyjne nas wyróżniały. Obserwujemy jak konkurencyjny staje się rynek i jak nasze formaty reklamowe inspirują inne marki. Możemy zapewnić, że będziemy prowadzić konsekwentne swoje działania promocyjne zaskakując nimi odbiorców. Wiemy, że nasi klienci to doceniają - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka prasowa Lidl Polska.

Ponieważ jedna sieć przebija drugą co dwa dni o 5 zł, to łatwo policzyć, że jeśli ta tendencja się utrzyma już 21 września powinniśmy zakupy robić za darmo. Wojna pomiędzy tymi dwoma sklepami nie trwa jednak od kilku dni.

Wszystko zaczęło się kilka lat temu, gdy Lidl ruszył z tygodniowymi akcjami tematycznymi. Podobne rozwiązania zaczęła stosować też Biedronka. Na rywalizacji zyskują nie tylko klienci. Wiosną w kilka dni po tym gdy Biedronka ogłosiła podwyżkę płac dla swoich pracowników, to samo zrobił jej konkurent. Lidl dzięki temu płaci o nawet kilkaset złotych więcej swoim pracownikom.

d13em5a
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13em5a

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj