Trwa ładowanie...

Magda Gessler wycofuje się z parówkowego biznesu

Szeroko promowane parówki Besos, sygnowane przez znaną restauratorkę, znikają z rynku.

Magda Gessler wycofuje się z parówkowego biznesuŹródło: East News, fot: PRZEMEK SWIDERSKI
d2ybzlh
d2ybzlh

Parówki Besos pojawiły się na rynku na początku 2016 roku. Produkowała je firma Peklimar.

Magda Gessler reklamowała je jako pyszne, zdrowe, bez konserwantów i według jej autorskiego przepisu. Z powodu dodatku lubczyku, który uznawany jest za afrodyzjak, produkt nazwany został "parówkami randkowymi".

Restauratorka zapowiadała, że to jej pierwsze, ale nie ostatnie słowo. Że po parówkach przyjdzie czas na inne mięsne produkty syngowane jej nazwiskiem.

Zobacz też: Świadomość konsumencka Polaków rośnie. Nawet produkty z niskiej półki muszą trzymać jakość

Ale po dwóch latach projekt upadł. "Magda Gessler straciła parówki" - pisze we wtorek "Fakt". Według informatora gazety parówki były za drogie i szybko znudziły się ludziom. Biznes przestał się opłacać.

d2ybzlh

Z kolei mendedżerka restauratorki przekonuje, że o biznesowej klapie nie można mówić. Według jej zapewnień od początku było to tylko tymczasowe przesięwzięcie i zarówno Gessler, jak i firma robiąca dla niej parówki, są zadowolone ze współpracy. I nie wykluczają kolejnego wspólnego biznesu w przyszłości.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2ybzlh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ybzlh