mBank miał poważną awarię
Klienci mBanku znowu mieli problemy i nie mogli dostać się do swoich pieniędzy. Nie funkcjonowały zarówno stary, jak i nowy system transakcyjny. To już druga taka sytuacja w tym tygodniu. Co więcej, występowały także problemy z płaceniem kartą.
Pierwsze sygnały od klientów pojawiły się koło godziny 11. Funkcjonalność systemu przywrócono tuż przed godziną 13.
- Leżycie po całości - nie działa nawet mLinia!!! Co z transakcją wykonywaną w trakcie, gdy padł Wam system? Dlaczego nie mogę tego w żaden sposób sprawdzić? Dlaczego nie możecie do mnie oddzwonić gdy Wasz system się podniesie tylko ja muszę wydawać moje pieniądze, aby sprawdzić co się dzieje z moimi pieniędzmi? - napisał na portalu Facebook jeden z klientów mBanku.
Podobnych wpisów pojawiły się dziesiątki, co więcej wielu użytkowników pisze, że problem z dostępem miało drugi dzień z rzędu.
Jeden z klientów zauważył, że nie byly autoryzowane także transakcje kartowe.
Bank na swoim profilu na Facebooku potwierdził występowanie awarii: "Informujemy, że obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z serwisu transakcyjnego banku oraz w niektórych przypadkach utrudnienia w autoryzacji transakcji kartowych. Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia, o zmianach będziemy informować na bieżąco".