McDonald's rusza z ofertą premium
McDonald's podejmuje rękawicę rzuconą sieci przez coraz popularniejsze lokale z burgerami. Gastronomiczny gigant wprowadza ofertę premium. To dwie nowe kanapki z największą porcją mięsa ze wszystkich burgerów w menu. Od tradycyjnego Big Maca różnią się także sposobem podania.
Choć podstawą oferty gastronomicznego giganta są właśnie hamburgery, to od kilku lat popularność sieciówki podgryzają lokale, które również serwują burgery, ale kierują je do bardziej wymagających klientów. I choć posiłek w burgerowni dajmy na to w centrum Warszawy jest o połowę droższy niż w McDonaldzie, to takie lokale wcale nie narzekają na brak klientów.
Sieć jednak nie odpuszcza i przechodzi do kontrofensywy. Jak informowaliśmy w tym tygodniu, od soboty 1 lipca uruchomiła możliwość zamówienia z dowozem. Z oferty można skorzystać w 23 lokalizacjach polskiej stolicy - w Śródmieściu, na Ursynowie czy Pradze Południe. Posiłki dostarczają kurierzy UberEats.
To nie koniec. Popularny fast food rozszerzył menu o "ofertę premium". To dwie nowe kanapki: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe.
Od klasycznych hamburgerów odróżniać ma je większy kotlet i sposób podania. Klient ma otrzymywać posiłek nie owinięty w papier albo w charakterystycznym pudełku, ale na tacce z frytkami.
W menu znajdą się również dwie nowe przekąski: serki ze szparagami oraz frytki, pieprz i cebula z sosem śmietanowym.