McDonald's rusza z ofertą premium
McDonald's podejmuje rękawicę rzuconą sieci przez coraz popularniejsze lokale z burgerami. Gastronomiczny gigant wprowadza ofertę premium. To dwie nowe kanapki z największą porcją mięsa ze wszystkich burgerów w menu. Od tradycyjnego Big Maca różnią się także sposobem podania.
05.07.2017 | aktual.: 05.07.2017 16:41
Choć podstawą oferty gastronomicznego giganta są właśnie hamburgery, to od kilku lat popularność sieciówki podgryzają lokale, które również serwują burgery, ale kierują je do bardziej wymagających klientów. I choć posiłek w burgerowni dajmy na to w centrum Warszawy jest o połowę droższy niż w McDonaldzie, to takie lokale wcale nie narzekają na brak klientów.
Sieć jednak nie odpuszcza i przechodzi do kontrofensywy. Jak informowaliśmy w tym tygodniu, od soboty 1 lipca uruchomiła możliwość zamówienia z dowozem. Z oferty można skorzystać w 23 lokalizacjach polskiej stolicy - w Śródmieściu, na Ursynowie czy Pradze Południe. Posiłki dostarczają kurierzy UberEats.
To nie koniec. Popularny fast food rozszerzył menu o "ofertę premium". To dwie nowe kanapki: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe.
Od klasycznych hamburgerów odróżniać ma je większy kotlet i sposób podania. Klient ma otrzymywać posiłek nie owinięty w papier albo w charakterystycznym pudełku, ale na tacce z frytkami.
W menu znajdą się również dwie nowe przekąski: serki ze szparagami oraz frytki, pieprz i cebula z sosem śmietanowym.