Metro bez piwa i erotyzmu

W stołecznych pojazdach nie będzie reklam erotycznych, piwa ani szkodzących komunikacji miejskiej - wynika z "Katalogu reklam niepożądanych w komunikacji miejskiej" przygotowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

Metro bez piwa i erotyzmu
Źródło zdjęć: © WP.PL | Kamil Jakubczak

18.12.2012 | aktual.: 18.12.2012 07:26

To wytyczne dla przewoźników, co można reklamować w autobusach, tramwajach czy metrze, a czego nie. Jak tłumaczą władze ZTM, do obowiązków tej instytucji należy zapewnienie komfortu wszystkim podróżującym, szanując zasady współżycia społecznego.

Tymi pomysłami zaskoczone są firmy reklamowe, gdyż ich zdaniem większość tych zakazów wynika z przepisów ustaw, jak np. zakaz reklamowania alkoholu. Wątpliwość wzbudza też "deprecjacja komunikacji miejskiej".

Więcej na http://www.rp.pl

Źródło artykułu:PAP
warszawametrokomunikacja miejska
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)